Nordsvenska Volleybollförbundet

Inbjudan till årsmöte och planeringskonferens

Till medlemsföreningar i Nordsvenska VBF

Föreningarna i Nordsvenska Volleybollförbundet bjuds in till årsmöte och planeringskonferens lördagen den 25:e maj kl. 10-16

Nordsvenska Volleybollförbundet vill bjuda in representanter från Er förening till distriktets årsmöte. Vid årsmötet får ni tillfälle att träffa styrelsen, påverka verksamheten, fatta beslut och ställa frågor.

Vi uppskattar om alla föreningar anmäler minst en representant med god insikt i föreningens behov av utbildning, läger och tävling den kommande säsongen. Vi behöver alla hjälpas åt att skapa möjligheter för mötesplatser, samarbete och matcher för spelare i alla åldrar.

Ramprogram:
09.45 Inloggning för att se till att ljud och bild fungerar som det ska
10.00 Årsmöte
11.15 Planeringskonferens för tävling- och utbildningsverksamhet i distriktet
12.00 Lunchpaus – tid enligt överenskommelse
16.00 Avslutning

Planeringsmöte
Inför planeringsmötet, som kommer ta upp både barn- och ungdomssammandragen samt planering av övriga återkommande turneringar. Det är viktigt att föreningarna deltar på mötet för att kunna komma med synpunkter och/eller önskemål om helger då man vill arrangera sammandrag. Det är också ett tillfälle att diskutera serierna och verksamheterna generellt.

Vi önskar självklart att så många föreningar som möjligt kan närvara och anmälan sker senast 16:e maj via länken:

Anmälan årsmöte och/eller planeringsmöte 2024 Länk till annan webbplats.

Kalendersida med handlingar inför årsmötet

Mötet kommer ske digitalt . Länkar och praktisk information kommer att skickas ut till anmälda deltagare i god tid innan mötet.

Välkomna önskar Nordsvenska Volleybollförbundet!