Årsmöte 2020

Kallelse till Stockholm Gotlands Volleybollförbunds årsmöte 2020

Styrelsen hälsar alla klubbar i distriktet välkomna till digitalt årsmöte. Mat hade utlovats men det får man nu förse sig själv med hemma i soffan. Årsmöteshandlingar ligger på hemsidan från maj månad. Se röstlängd nedan. Är man inte med på röstlängden kan man få rösträtt genom att senast på årsmötet visat upp att man fullföljt sina förpliktelser som förening. För rösträtt behöver man ha fullmakt som skickas in via mail tillsammans med anmälan till årsmötet.

Plats: Digitalt

Tid: 27/5 kl 18.00

Anmälan: Senast 20/5 till This is a mailto link, efter anmälan meddelas digital plattform och inloggning. Anmälan ska innehålla uppgift om namn, förenings-tillhörighet och e-postadress dit årsmötets webblänk ska skickas. I anmälan bifogas komplett ifylld fullmakt undertecknad av två ledamöter i föreningens huvudstyrelse. Fullmakten finns i dokumentlistan på årsmötessidan på https://www.volleyboll.se/distrikt2/stockholm-gotlandsvolleybollforbund/Omoss/

Nuvarande styrelsen: Yvonne Ohlsson Hästhagen IF/ 08 Beach, Marianne Berg Solna VBK, Lovisa Fridström Hästhagen IF, Lasse Broström Södertälje VBK, Virva Popovic Täby VBK, Magnus Wessberg Team Gotland